Räddare i nöden!

Publicerad 2014-05-31 14:49:51 i vardag,

Idag stämde allt för det mesta, vi var i lagom tid, jag hann rida fram ordentligt, han hoppade superduper bra på framridningen. Gav honom lite skritt inne på banan så han skulle orka hela då banan är rätt stor. Det är mycket mark, så man får vara lite snål med vägarna. 

Han hoppade kanon verkligen!! Bättre hade han nog inte kunnat hoppa, jag tappade tyglarna från femte hindret till 7e och sen i kombinationen ville jag ta ett språng till men han hoppade av innan. Jag tappar tyglar igen men klarar ändå mig. Helt sinnesjukt. Han hade två tillfällen han hade kunnat springa vid sidan men han löd mig och hoppade stillastående hahah! Hans bakben är helt sjuka på filmen. Måste ta kort på det sen åt er!  Han var verkligen en räddare i nöden och han är så otroligt snäll. 

Vi lyckades hålla kvar oss på en 3/4 plats ett rätt bra tag tills de sista ryttarna kom och jag blev nerputtad till en 6e placering idag igen och stannade där. Hahah att jag fick placering och ens dubbenolla är helt galet. Jag förstår det fortfarande inte. Men det såg mycket bättre ut på filmen än vad jag trodde. Det var inte lika mycket kaos som det kändes som haha :D 

Men här har ni en liten suddig bild från filmen. Ni kan se några små hopp från idag om ni går in på min instagram. 
Länk finns i menyn :) 

Kolla mellanrummet asså ;) 
Hihi, han var såå trött efteråt och varm :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela