veckans outfit?

Publicerad 2013-01-26 21:19:32 i vardag,

Är det någon som vill spiza upp bloggen lite med en veckans outfit tävling? 
Man får skicka in en bild på sin favorit rid-outfit och vara med och tävla om det. Vinnaren kommer utses på fredagen då jag har tid att lägga in och kolla igenom allt och så. 
 
Eller vill ni att jag ska komma med 4 finalister (om det blir tillräckligt med deltagande) så får ni rösta fram vinnaren? 
 
Jag hade tyckt det hade varit en roligt grej att göra, känner att mitt bloggande börjar sacka och det blir bara rubriker och en bild. Ganska tråkigt om jag måste säga det. Men jag har helt enkelt inte känt för att blogga på ett tag, har tappat gnistan lite. Jag tycker om att ha bilder med och så, men har inte riktigt hittat orden för att beskriva något. Särksilt ridpass, gud vad jag suger på att återberätta saker jag har gjort. Ska bli bättre! 
Måste bara ha lite inspiration och hitta glädjen i att skriva igen, så ni får stå ut med fler bilder ett tag. Tyvärr.
 
Tycker själv det är ganska tråkigt vet ju själv hur det är att bara kolla på bilder. Jovisst det är en viss del då man brukar bara kolla igenom bilderna då man inte orkar läsa texten. Men det är en annan sak, är det bara bilder och ingen text genom nästan hela bloggen blir den rätt tråkig att kolla på. Så vi testar väl med detta då och ser om det blir någonting av det, annars får jag ta och skärpa mig :) 
 
 

Här är några av mina outfits jag har haft på min gamla ponny och nedanför är två jag haft på M. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela