Modeinriktad

Publicerad 2015-09-17 22:48:00 i vardag,



Kollage: All black
 
1. Hatt | 2. Sandaletter | 3. Solglasögon | 4. Örhänge | 5. Plånbok | 6. Klänning
 
Sponsrat inlägg


 
När jag startade min blogg, var tanken att den skulle vara modeinriktad. Jag la ut väldigt mycket på olika kläder och hade "dagens plagg" och liknande. Jag visade mina favorit plagg och kläder jag i framtiden ville köpa. Nu tänkte jag att det kunde vara dags igen att börja lite smått att lägga in sådant och bli lite mer aktiv på bloggen. Eftersom jag egentligen inte gör något alls om dagarna nu när jag slutat skolan och söker jobb. 
Så jag har lite att göra.
Men det jag ville få fram i detta inlägget är; vilken är din favorit i detta kollaget? 
 
Jag måste säga att hatten är min favorit, jag är helt inne i såna stora hattar just nu. Det är så coolt och modernt. Men har prövat ett flertal sådana hatar och det är inget som passar på mig. Tycker jag, eller så har jag inte hittat den perfekta hatten än. Vem vet ? ;) 
 
Så för att veta mer om produkterna kan ni bara klicka på länken till det objekt ni tycker om mest. Så får ni reda på kostnaden m.m. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela